Huomenna, tai siis tänään "pitäisi" lähteä rakkaan mieheni kanssa risteilylle Ruotsiin. Jännittäväksi tämän tekee se että lähdemme tosiaan ihan kahdestaan - siis ilman Ceelaa! Apua! Tämä on ensimmäinen kerta kun pitäisi lähteä jonnekin ilman Ceelaa ja se nyt vaan tuntuu hurjalta. Ihanaiset Mummo ja Ukki lupautuivat tulla hoitamaan pientä kullanmurua joten tiedän että Ceelalla ei ole mitään hätää, minä olen se jolla on hätä! Miten minä pärjään kaksi vuorokautta ilman omaa lastani? Reissu luultavasti menee siihen että Iskä lohduttaa hytissä niiskuttavaa Äitiä. Olen kyllä yrittänyt tsempata itseäni tähän tapahtumaan jo muutaman kuukauden, mutta silti olen kauhusta kankeana. Onneksi Mummo ja Ukki toivat mukanaan maailman parhaimmain yllätyksen...
Saanko esitellä maailman paras viihdytysjoukko/ hoitoapu
Noora-serkku :)
Ceelan suurin Idoli :)
Kiitos ihanalle isoveljelle että luovutit rakkaan kummitytön tänne lainaksi.
Näiden serkusten touhuja on kyllä niin mainota seurailla! Ollaan viime päivinä leikitty, kylvetty, keinuttu, ulkoiltu, käyty shoppailemassa ja polskimassa uimahallissa ja hauskaa on ollut :)
Huomenna pitäisi tosiaan lähteä sitten reissuun ja jättää nämä neidit Mummon&Ukin hoiviin pariksi päiväksi. Yritän kasata itseni ja viihtyä laivalla ja nauttia yhteisestä ajasta oman ukkelin kanssa :) Reissun jälkeen laitan raporttia kuinka se matka sitten loppupeleissä sujuikaan!
tiistai 6. huhtikuuta 2010
perjantai 2. huhtikuuta 2010
Ihanaa ja leppoisaa pääsiäistä
Eli ihanaista ja munarikasta pääsiäistä kaikille sukulaisille, tutuille, kummeille, kaimoille, blogituttaville ja kaikille muillekin toivottelee meidän perhe, Ceela etunenässä :)
Pikkuinen pääsiäisnoita ♥
ja itse kasvatetut pääsiäisruohot...
ja tässä maistellaan ihka ensimmäistä pääsiäismunaa, *namps*
Pikkuinen pääsiäisnoita ♥
ja itse kasvatetut pääsiäisruohot...
ja tässä maistellaan ihka ensimmäistä pääsiäismunaa, *namps*
lauantai 27. maaliskuuta 2010
Rairuohoja
Tänään pääsi Ceela ensimmäistä kertaa elämässään "istuttelemaan" rairuohoa ja ohraruohoa :) Jotenkin on aina niin tärkeitä nämä ensimmäiset kerrat kaikissa uusissa jutuissa että täytyi tästäkin projektista napsia kuvia...
Tämä siemenien asettelu oli tarkkaa puuhaa...
no niin nyt ne on hyvin :)
vai oliko sittenkään?
Juu, ja kun Äitin silmä vältti sekunniksi niin pitihän sitä multaa vähän maistella tietysti :)
Ette halua tietää miltä valkoinen pöytäliina näytti tämän projektin jälkeen, no onneksi on pesukone keksitty! Nyt sitten vain odotellaan että milloin sitä vihreää alkaa purkeista kurkistaa *jänskää*. Sitten ensi viikonloppuna viedään hienot pääsiäisruohot Mummolle&Ukille ihasteltaviksi.
Tämä siemenien asettelu oli tarkkaa puuhaa...
no niin nyt ne on hyvin :)
vai oliko sittenkään?
Juu, ja kun Äitin silmä vältti sekunniksi niin pitihän sitä multaa vähän maistella tietysti :)
Ette halua tietää miltä valkoinen pöytäliina näytti tämän projektin jälkeen, no onneksi on pesukone keksitty! Nyt sitten vain odotellaan että milloin sitä vihreää alkaa purkeista kurkistaa *jänskää*. Sitten ensi viikonloppuna viedään hienot pääsiäisruohot Mummolle&Ukille ihasteltaviksi.
perjantai 26. maaliskuuta 2010
Meidän vesipeto :)
Meillä asuu täällä kotosalla aivan mahdoton vesipeto joka haluaa suihkuun,kylpyyn,saunaan tai uimaan aina kun joku muukin menee. Jos iskä yrittää työpäivän jälkeen mennä salaa suihkuun, niin neiti yleensä seuraa perässä ja loukkaantuu valtaisasti jos ei syystä tai toisesta pääse mukaan lutraamaan. Ollaan oltu mieheni kanssa pienenä molemmat myös aikamoisia vesipetoja ja kovia uimaan, mies on jopa jossain vaiheessa suorittanut primusmaisterin pätevyyden, joten ehkä tämä on periytyvä ominaisuus :) Ceelan kanssa ruvettiin myös käymään vauvauinnissa neidin ollessa 5kuukauden ikäinen. Vauvauinti on meillä joka perjantai ilta ja siitä on kehittynyt meille todella rakas perheen yhteinen harrastus. Voiko olla ihanampaa kuin seurata vierestä pientä nauravaa polskuttelijaa joka todella silminnähden nauttii tästä puuhasta:
Nämä kuvat on otettu meidän vauvauinnissa tänä talvena, ja nyt keväämmällä pitäisi olla taas uudet kuvaukset tiedossa :)
Kotona poreammeilemassa
Vaahtomonsteri!
Vaahtoa pitää myös toki välillä vähän maistella :)
Meidän "uimamaisterin" ihana adidaksen uikkari alkoi käydä pieneksi ja kävimme viime lauantaina metsästämässä uutta uikkaria Stockalta samalla kun oltiin muutenkin Helsingissä liikenteessä. Uikkari toki löytyi muttei enää ollenkaan niin kivan värisenä kuin tämä vanha,höh :(
Tässä nämä, vanha ja uusi uikkari vieretysten. Onhan tuo uusikin ihan kiva, tuo edellinen on vaan jotenkin raikkaamman värinen. Tässä taas huomattavissa turhamaisuuden huippu, ihan niinkuin sillä värillä nyt olisi niin hirmuisesti väliä ;)
Nämä kuvat on otettu meidän vauvauinnissa tänä talvena, ja nyt keväämmällä pitäisi olla taas uudet kuvaukset tiedossa :)
Kotona poreammeilemassa
Vaahtomonsteri!
Vaahtoa pitää myös toki välillä vähän maistella :)
Meidän "uimamaisterin" ihana adidaksen uikkari alkoi käydä pieneksi ja kävimme viime lauantaina metsästämässä uutta uikkaria Stockalta samalla kun oltiin muutenkin Helsingissä liikenteessä. Uikkari toki löytyi muttei enää ollenkaan niin kivan värisenä kuin tämä vanha,höh :(
Tässä nämä, vanha ja uusi uikkari vieretysten. Onhan tuo uusikin ihan kiva, tuo edellinen on vaan jotenkin raikkaamman värinen. Tässä taas huomattavissa turhamaisuuden huippu, ihan niinkuin sillä värillä nyt olisi niin hirmuisesti väliä ;)
keskiviikko 24. maaliskuuta 2010
Kiitos tästä ♥
Ihanan Adéan Äiti Tiina antoi minulle ihka ensimmäisen tunnustuksen, ja voi kuinka se lämmittääkään tämmöisen uutukaisen blogistin sydäntä. Kiitos Tiina ♥
Beautiful Blogger Award - tämä ihastuttava tunnustus tulee antaa eteenpäin seitsemälle kauniille blogille.
Näitä ihania blogeja kun on vaikka kuinka paljon niin vain seitsemän nimeäminen on hyvin vaikeaa. Kaikkia ihania blogeja en varmasti vielä ole edes löytänyt koska olen niin uusi näissä kuvioissa, tässä nyt kuitenkin 7sellaista blogia joita päivittäin seurailen - niin siis Adéan blogin lisäksi:
Beautiful Blogger Award - tämä ihastuttava tunnustus tulee antaa eteenpäin seitsemälle kauniille blogille.
Näitä ihania blogeja kun on vaikka kuinka paljon niin vain seitsemän nimeäminen on hyvin vaikeaa. Kaikkia ihania blogeja en varmasti vielä ole edes löytänyt koska olen niin uusi näissä kuvioissa, tässä nyt kuitenkin 7sellaista blogia joita päivittäin seurailen - niin siis Adéan blogin lisäksi:
sunnuntai 21. maaliskuuta 2010
Ruokailua...
Huh huh, meidän ruokailu näyttää nykyisin aika usein tältä...
ei voi ymmärtää! Miksi ne soossit täytyy hieroa ympäri naamaa? Meidän Ceela on tosiaan allergikko ja sopivia ruoka-aineita on edelleen aika heikosti, joten ehkä tämä temppuilu johtuu osittain kyllästymisestä niihin ainaisiin samoihin sapuskoihin. Onneksi nyt ainakin viime viikkoina on tuntunut ettei ole enää reagoinut niin voimakkaasti uusiin ruoka-aine kokeiluihin, ehkä meilläkin vielä joskus syödään normaalisti :)
Onneksi edes soossi ja ruokalappu sattuivat olemaan samaa sävyä, tyyli ennen kaikkea vai mitä :)
ei voi ymmärtää! Miksi ne soossit täytyy hieroa ympäri naamaa? Meidän Ceela on tosiaan allergikko ja sopivia ruoka-aineita on edelleen aika heikosti, joten ehkä tämä temppuilu johtuu osittain kyllästymisestä niihin ainaisiin samoihin sapuskoihin. Onneksi nyt ainakin viime viikkoina on tuntunut ettei ole enää reagoinut niin voimakkaasti uusiin ruoka-aine kokeiluihin, ehkä meilläkin vielä joskus syödään normaalisti :)
Onneksi edes soossi ja ruokalappu sattuivat olemaan samaa sävyä, tyyli ennen kaikkea vai mitä :)
perjantai 19. maaliskuuta 2010
♥ Meidän välikausivaatetusta ♥
Eli nyt kun kaikki ihanat blogit ovat esitelleet omat välikausivaatetuksena, niin nyt on meidän vuoro! Meillä (eli Ceelalla) ei ole siis läheskään niin paljon tuota vaatetusta kuin useimmissa blogeissa on tullut nähtyä, mutta luulen että juuri 1-vuotta täyttänyt tyttö ei tarvitse ihan hirveän montaa eri pukua. Ja ajattelin että ostan sitten lisää jos näyttää siltä että ehdottomasti jotakin puuttuu. Näillä siis mennään...
Popin haalari koossa 80cm + erinäisiä pipoja h&m, kappis ja kimperi sekä rukkaset Reimatec,Minitec ja Hans
Haalari on vielä hiukan reilu, mutta voi jo hyvin pitää :) Ja luultavasti menee vielä syksyllä.
Popin vindfleece koossa 86, jostain pitäisi vielä löytää turkoosit/vaaleansiniset lapaset Kimperin kaveriksi
Takki Esprit koko 80cm, lapaset h&m ja pipot kappiksesta
Tällainen ihanuus löytyi Name it:in mallistosta koossa 80cm
Sama takki, asusteina lapaset h&m sekä pipo ja huivi kappiksesta
Malli ei oikein jaksanut enää poseerata...
Ulkohousut meiltä vielä puuttuu, kuten myös kengät. Niitä pitäisi vissiin pikapuoliin lähteä jostain metsästämään! Ceela kun on meidän ensimmäinen niin kokemuksesta en tiedä monetko setit kannattaisi/tarvitsisi olla jotta pärjää, joten konkareilta otetaan vinkkejä mielellään vastaan. Mitä meiltä vielä puuttuu? Ou nou, ainakin kuravaatteet! Mistäs ne keksittäis?
Popin haalari koossa 80cm + erinäisiä pipoja h&m, kappis ja kimperi sekä rukkaset Reimatec,Minitec ja Hans
Haalari on vielä hiukan reilu, mutta voi jo hyvin pitää :) Ja luultavasti menee vielä syksyllä.
Popin vindfleece koossa 86, jostain pitäisi vielä löytää turkoosit/vaaleansiniset lapaset Kimperin kaveriksi
Takki Esprit koko 80cm, lapaset h&m ja pipot kappiksesta
Tällainen ihanuus löytyi Name it:in mallistosta koossa 80cm
Sama takki, asusteina lapaset h&m sekä pipo ja huivi kappiksesta
Malli ei oikein jaksanut enää poseerata...
Ulkohousut meiltä vielä puuttuu, kuten myös kengät. Niitä pitäisi vissiin pikapuoliin lähteä jostain metsästämään! Ceela kun on meidän ensimmäinen niin kokemuksesta en tiedä monetko setit kannattaisi/tarvitsisi olla jotta pärjää, joten konkareilta otetaan vinkkejä mielellään vastaan. Mitä meiltä vielä puuttuu? Ou nou, ainakin kuravaatteet! Mistäs ne keksittäis?
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


























