maanantai 5. joulukuuta 2011

Luukku 5

Voi räkä miten ottaa aivoon! Tietokone temppuilee ja rakas mieheni on taistellut sen kanssa koko illan. Mikä pahinta niin myöskään ulkoinen kovalevy ei näytä toimivan ja siellä on kaikki valokuvatiedostot Ceelasta! Toivottavasti tilanne näyttää huomenna valoisammalta. Bloggaan nyt siis ensimmäistä kertaa iphonellani. Mies onkin jo nauranut että miks ihmeessä hän antoi mulle tämmöisen puhelimen kun mä en suostu tällä edes lukemaan mun sposteja! Oon kai niin vanhanliiton tyyppi että tykkään mielummin lueskella ja hoitaa asiat mielummin sen ison ruudun kautta :) Blogien selailuun taasen tämä on mielestäni ihan huippu, kun voi käydä tsekkaamassa uusimmat päivitykset miloin vain,missä vain! Ehkä
tää vaan vaatii vielä hiukan reenaamista :) toivottavasti kuitenkin pääsen huomenna bloggaamaan ihan vanhanaikaisesti, sillä rakkaalla vanhalla koneella!

2 kommenttia:

  1. Koita kestää. Tekniset ongelmat on pyllystä, eilen viimeksi ihan aikuisten oikeasti itkin (enkä ole edes raskaana;)), kun sain säätää jatkuvasti puhelimessa mun (työhön liittyvien) tekniikkaongelmien takia.

    Mä en saa iphonella selattua hallintapaneelia, eli mulla ei näy siinä kuin pari uusinta blogipäivitystä. (Tai sit mä en vaan OSAA.) Helpottais kyllä kummasti...

    VastaaPoista
  2. Juu nämä tekniset ongelmat on kyllä aina ihan hanurista! Mies sai nyt näköjään tämän koneen toimimaan, mutta kovalevyn toiminnasta ei ilmeisesti vieläkään takeita! Siinä vaiheessa minäkin rupean itkemään jos meidän kaikki valokuvatiedostot on kadonneet lopullisesti...

    VastaaPoista